Santo

Går runt å grejar lite hos fridolin. Hon har åkt till skolan, rediga tösen.
Jag försöker hitta nåt å ha på mej i helgen det går sådär. När Frida har på sej d då ser allt topnotch ut! men när jag prövar det, KATASTROF!
Mina förehavanden iaktas noga av lilleman som följer mej ett halvt steg bakom.
Vi färga hår till kl 12 i natt, vilket meck! Först mitt hår, sen fridas, sen mitt löshår, sen fridas löshår, sen torka å platta å sy i fästen å klippa.

Nu måste jag fixa iordning innan ja ska til ungarna. Jag tänkte ju ta 5 bussen direkt efter jobbet men eftersom mitt liv är en timme försenat så får jag ta 6 bussen och packa på en timme.

Film å mys hemma hos Peeker ikväll, jag kommer glömma filmerna.
Organisation och planering..........äh humbug


Kommentarer
Postat av: Fridah

ååh låter mys ikväll.. ha en fin dag iallafall!

2007-11-29 @ 09:48:35
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: