2 månader

Idag tycker jag VÄLDIGT mycket om min pojkvän!
Vi firar 2 månader sen han frågade chans på mej och jag sa ja på Swanias personalparkering den regniga annandagen.
Den startade med ett fantalitastiskt uppvaknande och frukost på sängen och sen åkte vi ner på stan och fick lite presenter av varandra.
(Bing Bing var hos sin farbror Markus som han numera tycker väldigt mycket om.)
Det kanske låter som en världslig sak för många att fira efter så kort tid men för mej betyder det allt att vi är tillsammans nu.
Och jag är säker på att jag tycker om honom mer idag än jag gjorde igår men inte lika mycket som jag kommer göra imårrn.


Kommentarer
Postat av: helena

naaw gulligt;)

2008-02-27 @ 18:13:27
URL: http://chiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: