I tought o hated them. but then I didn´t, but now I know that I do.

Jag har rensat bort halva min garderob. Med mycket stor hjälp av Sofia. Jag kan inte slänga ett par trasiga strumpor under mordhot på egen hand.
Allt blev iof lite lättare när jag vet att midsommar rean började igår. Och jag tänker gå till anfall på söndag eller måndag.

Mina arma paltor som fick vara kvar.


För att berätta nåt roligare så fick jag en tv och en tvbänk av Earl idag. Inte en liten plutt husvagnstv. No no, en stor fin svart tv skänkte han till mej i all välmening.

Jävla Italien! I första omgången tippa jag dom som vinnare i deras matcher. Nu, i andra omgången så tippa jag dom naturligtvis som förlorare. Då går det helt plötsligt så jävla lätt att sätta 2 mål mot Frankrike. Skit.

Jag tror Niklas missuppfatta vart han kom från i lördags.


Vi möte upp han, hans broder me flera hos Mr C. Larsson i hopp om en utekväll i rock´n rollättan. M
en som alltid när Niklas ska hålla i trådarna så vill dom inte riktigt knyta ihop sej. Men trevligt hade vi.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: