hell yeah!

Jag har ett problem. jag tränar rätt mycket nu (fanfar för mig) som en direkt avhängning (akademiker) av detta måste jag duscha hela tiden. Och jag gillar inte att duscha. Inte ens lite. Om det fanns ett alternativ till att duscha, som t.ex att inte duscha, så skulle jag välja det. Spec på kvällen när jag måste gå å lägga mig med blött hår, d e obehagligt. Mitt hår mår inte bra av att duscha i tid och otid. I´m Maria i´discusting.

Roligare saker! Imorrn kommer Jenny hit. wohooo! Min egen lilla Carolina Gynning! vi ska ha så kul så kul så kul!
tyvärr får hon inte träffa hela gänget efter som vi e några töser kort. Sanna å Sanna e hemma å Flåset me men vi hoppas fortfarande att hon tar sitt förnuft till fånga å kommer tillbax till osss.

ciao darlin ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: