asphagen rules!

Jag gillar verkligen mitt jobb. Ida var min första da back at Asphagen. Allt var sig likt förutom lite nya knattar som tillkommit under året. Jag blev bjuden på kaffe med mjölk i dockvrån å sen frågade jag ******* va dom lekte för lek å då sa ***** att "jag vill att alla ska vara glada så vi leker en sån lek". Wonderbar!
vi va ute nästan hela dagen å innan lunch satt jag å 11 ungar på kullen å snacka skit. Ja, slammsugaren var där å tömde brunnen så jag förklarade ungefär 11 ggr att när vi bajsar i toaletten inne på dagis å sen spolar så går det i rör under marken till brunnen och till slut blir den full så då måste den tömmas. ****** sa "att annars kan vi inte ha d här dagiset kvar om den blir översvämning på bajs över hela dagis."
Vi satt nog där i en halvtimme å tittade på när slammsugaren arbetade, alla var mycket intresserade. 
Efter jobbet åkte jag å kollade rean framme på byn å köpte en toksöt klänning till minsta N som ja kommer träffa imorrn tillsammans med mitt gamla crew.
Nu e ja helt slut!! Jag avslutade mina sysslor idag med att skura duschen å döda 5 getingar. Living the dream!

Ps. Min mamma har massa mördarsniglar i frysen. Hon går och samlar in dom på natten och lägger dom i frysen. I en plastpåse å dom har egen låda men ändå! samma frys som vi har maten i. Usch!
Det är tydligen humanare än att bara stoppa dom i påsen å kväva dom. å om man delar dom på mitten me en spade kommer typ 10 nya å äter upp den döda.
Faan va äckligt! men ja tycker synd om dom åxå. Snigelbarnet till sin mamma: det är så kallt mamma, jag kan inte känna min svans. Jag ser ljuset. ajö.
Eller: jag kan inte andas, jag kvävs!!!!!!!
okej nog med snigelteater............jag e lite trött

ciao darling ciao

Imorrn ska jag till min man, då ska ja pussa på honom 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: