come on!

Försöker mej på nån form av bokslut över det här året. Tänkte me lite bilder från varje månad på häjdpunkterna eller lågvattenmärkena från året som gått. Men som vanligt när jag ska försöka mej på något lite extra så ballar bildfunktionen ur och vill inte lägga upp bilder. Nu ligger inlägget och vilar i utkast, jag har kommit till mars än så länge. Får se om jag hinner bli klar till 2011.

Det är iaf ett avbrott i tentaskrivandet. Jag har kommit halvvägs ungefär och det känns väl rätt ok än så länge. Dåligt me motivationen som vanligt men det lilla snacket som jag hade me svärmor om uppgifterna har iaf gett mej en fin grund att fortsätta från. Däremot undrar jag vart mina medslavar i tentaträsket är någonstans. Ingen som uppdaterar om minsta lilla bokstav dom plitat ner. Är det bara jag som sitter me skiten menas ni andra fortfarande gottar er i jullov?

Vart ute me Bing ca 20 minuter i förmiddags. Vart helt slut efteråt. Spec när ja konkat mej upp för trappan med. Obehaglig känsla att inte orka med någonting utan att bli tokanfådd. Läste i veckobrevet dock att d va helt normalt vid den här tiden. Magen e tydligen som högst nu och trycker på både här och där. Jo tack!!! Verkar även som mini har snappat upp från sina föregångare att det är rätt bökigt att ta sig ut, vilket har resulterat i att det känns som h*n försöker hitta alternativa utvägar. Det sparkar å bökas å trummas å spjärnas hejvilt.

Nä nu får ja ta tag i den sista biten av tentan som ska göras för det här året. Ikväll blir det bingo och pätz på storgatan. Dan innan jul var jag snubblande nära en volvo S60. Ikväll kan vara min kväll. En resa till maldiverna eller 1 miljon går åxå bra.

PS. varför är det alltid frukten som jag har till fikat som ligger kvar på tallriken? Aldrig julmusten eller mackan. Jag vet ju att clemisen är god. Skala och ät den bara!! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: