Årskrönika 2010, del 1

Jag och Yster firade in 2010!



2010 firades födelsedagen i hufvudstaden, i Växjö och i Flo.





Skulle behöva datumnazisten men jag tror att ja inte missminner mej när jag säjer att vi drog till Thai i februari.
Vilken resa, vilken värme. Hoodellally!




Skulle gärna lagt in bilder när jag står i en blå lagun på Phi-Phi men mina egna bilder från denna resa hålls fortfarande gisslan av minneskortet. But one day....

I mars gick livet sin gilla gång och solen började värma på kinden. Jag jobbade, pluggade, hängde å festade. Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen.........



I april var det tid för experiment och Natz blev 25, det firades i Valda.



Men det finaste var sista dagen på denna månaden. När jag och mannen i mitt liv förlovade oss. Tyvärr finns det ingen dokumentation från den här dagen då jag blev bortrövad av b.la Nina, Otto och Albin. En underbar dag var det och jag är så glad att M gjorde som han gjorde. Jag kommer alltid komma ihåg den dagen! <3


Dåså maj 2010. Vad hittar vi där?
Joooo, jag karvade av mej en bit av frippan.



Och givetvis! Vårens fest giv av stapeln, dammiddagen!




I juni tog skolan slut och alla härliga sommaraktiviteter tog vid. M fyllde 25 å vi samlades på Liseberg för att hylla honom. Jag, Beezz och Flåset drog dom första vändorna till Båstad me sommarkursen och slet våra hår över att behöva sitta inne en sommardag. Midsommar kommer jag inte ens ihåg va jag gjorde men jag var förmodligen trött mest.



I mitten av sommaren låg jag mest för ankar. Var mitt inne i tröttperioden av graviditeten då och gick bara på dom riktiga top-notch-festerna.
Helenas 25 års firande!



Systers sommarfest!



Fallens dagar!



Tog med knattarna på en tågtur till borås djurpark och hängde givetvis i sommarstugan.


Det var första halvan av året. Det är ta mej tusan inte det lättaste att komma ihåg vad man har haft för sej egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: