Ge mej!

En uppgift inskickad 550530 to go. Hejja! Jag är på gräsen till ett nervöst sammanbrott. Efter noga analys kan jag moget dra slutsatsen att det nog inte va bara klumparnas fel att jag blev lite upprörd igår.
Fick iaf dispans, dispens, disspans(???!) från krusansvarig ida att vi inte behöver lämna in rapporten imorrn i och med att vi ändå inte har några intervjuer. Så det känns väl lite bättre. Men då läggs den förvisso istället till högen av skit att göra som hånler mot mej varje morgon.
Anna ska iaf bjuda mej på lunch idag, min lilla såpbubbla i träsket. Det är ingen idé att sticka under stol med, att få saker gör mej gladare. Mamma ska hjälpa mej betala min monsterräkning från 3 och resan hem i påsk! jag sken som en sol i telefonen, älskade M sa att jag inte behöver betala för vinboxen som jag sörplade i mej i helgen och jag får fri tillgång till hans Itouch, fånflin!  och nu ska Anna som sagt bjuda mej på lunch. mums!
Jag behöver inte bli bjuden på alla dessa saker men det känns bra. Det mest konkreta beviset för att folk bryr sig.

Det är en kall värld vi lever i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: