handskarna av

Skulle ju städa toan men upptäckte att jag hade varken handskar eller nåt att torka med, så jag hällde i lite tomik i toastolen iaf. Det får räcke för idag.

Kom på att jag tog lite bilder när vi var uppe vid hoppbacken här om dagen. Lite vyer över vår fina nya hemstad.




Vi packade ur oss ur bilen.



Haauuvvet!




Turistar liiiite.



Vi var å kikade på dårarna som hoppade backhoppning. Tror Bella blev lite sugen...



En bild på hörnet där vi krubbar.
Förvänta er inga inspobilder what so ever. Jag är skitkass på att ta bilder så det blir bara som det ser ut helt enkelt. Lite tomt på väggarna än så länge. Mycket svårt att bestämma vart vi ska alla tavlor. Många av väggarna är betong med så det är ett litet projekt att borra och plugga hål.


Kommentarer
Postat av: mi

Hej! Jag kan meddela att det finns väldigt bra krokar för betongväggar i affären lämnar bara småsmå hål efteråt när man tar bort tavlan :)Från betong experten :)

2011-09-01 @ 21:12:09
URL: http://misanpisan.blogg.se/
Postat av: Maria

Aha mhm! Ringer dej när d är dax för taveluppsättning då. :) puss

2011-09-02 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: