Nä d får man inte men nu jodde ja för faan deea!

Hääärligt me så fint väder idag! Tråkigt att jag inte kan utnyttja det till fullo nu när ja tultar fram. Det är som en fello-preggo sa "man känner sej som ett hängbukssvin". Det känns som magen bokstavligen hänger mellan benen på mej nu och det är inte skönt. Bing får många men korta promenader när jag har ansvaret. Mini verkar va på topp idag iaf, h*n är väl glad för allt godis h*n fått som jag norpat åt mej på novisch-mässan. H*n studsar runt där inne å har sej.
En dag kvar i skolan innan "leeeeedighet"!! Ska bli så skönt å bara va hemma nu faktiskt. 5 veckor är helagom för mej som inte är nån hemmatant alls.
Jag kanske e världens mest naiva person när jag tror att jag ska hinna med examensarbete, VFU och övriga skolan i vår. Nu har jag dessutom sökt till en kurs på kvartsfart som är en påbyggnad på den kursen jag gick förra sommaren. F:et har tagit reda på att den inte går i sommar som planerat utan bara på vårterminen. Så antingen får vi hoppa på den nu eller vänta ett helt år. Vi bestämde att vi försöker nu och för min del får det bära eller brista. Klarar jag av att göra den nu i vår så är ju det underbart och blir mer ledig i sommar men annars så får jag helt enkelt avbryta och hoppa på den igen till nästa vår. Va gör vi??!! Nu kör vi!! Full fart!!


Kommentarer
Postat av: caroline

vi slår två kloka hjärnor ihop så reder vi II:an i ett nafs;)

2011-02-09 @ 22:02:46
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: