Det är cigarettbyxorna jag vill ha! Zzzzz

Ginas reklam hånar mej varje gång den visas. E egentligen inte så mycke för deras kläder längre men såna där cigarettbyxor har ja velat ha i typ 2 år!! Funderar på å köpa ett par i 36 å ha som målsnöre när d ska sättas igång me träningen. Jag har även sett en kornblå transparant skjorta me som e precis den färgen som ja vill ha i vår. Skulle vart lite roligare om ja lagt in bilder på dessa kläder men ja gidder icke! Så chansen att ja orkar masa mej ner till stan å verkligen KÖPA mina guldkorn e mycket liten. Va e väl en bal på slottet.....JAG HOPPAS BYXORNA SITTER ÅT SKOGEN PÅ ALLA OCH EN VAR, AMEN.


Kommentarer
Postat av: caroline

haha håller med dig med byxorna.. prövade ett par,,satt fint som snus..tills jag inte fick knäppt knappen....

2011-02-01 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: