Bemärkelsedag + dagens klagovisa

Det gäller att blogga när tid finnes. Kan vidare berätta att imorrn fyller mannen i mitt liv år. Jag och fisen var runt på stan i förmiddags och letade efter present. Nu när jag drar me barnvagnen överallt måste jag säga att det är dåligt anpassat i många affärer. Eller iaf till ingångarna och det är ju inte bara jobbigt för dom som har barnvagn. Tänk på dom handikappade med rullstolar, rullatorer, permobiler och allt va det är. Det är ju vi småbarns föräldrar, handikappade och pansisarna som är lediga på dagarna och går på stan. Om vi då inte kommer in i en affär så måste dom ju förlora på d. Iaf, så var det ingen trappa eller så när vi skulle in i affären där presenten skulle inhandlas. Men när vi kom in var det naturligtvis en trappan till den avdelningen som vi var intresserade av. Personalen var väldigt hjälpsam och vi trixade ner vagnen men ändå.

Bella sover så frågan är om jag vågar ringa prellen så vi kan snacka ihop oss om dopet. Kanske bäst å vänta till M kommer hem så det inte blir skrikfest mitt i andligheterna.
Jag kan ju även ta tag i å packa upp en låda eller två.......skitlådor.



Kommentarer
Postat av: C

haha... trodde ju inte han tog betalt per TIMME

2011-06-07 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: