Hej mitt vinterland

Nja inte riktigt kanske. Men vi är iaf uppe i Ö-vik sen i lördags. Dessa dagar har det bara varit packa upp, packa in, packa bort. Man tror att "å nu när vi flyttar då ska varje sak få sin plats och det ska bli så välorganiserat å så bra så bra så bra." När vi väl är här är det mest "in med skiten nånstans bara." "Vi måste iaf försöka göra en gång till toan." "Lillfisens säng måste upp först." Det är en illusion man varje gång målar upp när det är dax för flytt. Att det ska bli mer ordning i nästa lya. Det är nog en överlevnadsinstinkt som kickar in för att man över huvudtaget ska orka flytta mer än en gång i livet.
Fint är det här iaf!

På vägen upp.





Misär



Våra hoods.

Just d! Lillstrumpan gör framsteg här uppe. I förrgår när vi skulle käka på vårat stammishak Blåbäret så satt hon själv för första gången. (PS. kuddarna och filten är bara med som dekoration inget annat. För att få en harmonisk färgskala och mer djup i bilden. Hon sitter alltså helt själv. Min stora flicka.)





Vi har även börjat använda babybjörnen till hela familjens stora glädje!

Ikväll är tanken att vi ska ta oss till O´learys för att kolla på fotbollen och avnjuta en burgare i sällskap med en av Ms målvakter. Jag tyckte att vi ev kunde boka bord så vi säkert får sitta med lillfisen. Men M sa att nån Hedman i laget sa att det är lugnt. Annars skulle vi bara säja att vi är från MODO....Okej, och vad kommer hända då? Skyfflar dom undan några andra gäster då så vi får sitta om det är fullt eller framträder ett bord magiskt framför våra ögon när vi utalar de bevingade orden? Aja, M får sköta det där. Blir d krångel tar ja en doggybag och tar med mej flickan hem igen.


Kommentarer
Postat av: proppis

Meeeeeeeen goooding....jag vill att hon kommer hit nu.....NU säger jag. =) O ni me såklart! =)

2011-06-08 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: