Så går våra dagar........................men tågen står still

Förutom Bella, vad händer egentligen?

När vi var hemma sist så döptes henns kille Colin. Mycket fint dop (har svårt att hålla tårarna tillbaka när det sjungs i guds boning) som jag tyvärr glömde kameran till. Så fick skitbilder med Iphonen istället. Jag hoppas jag får snylta några bilder av Emma som var flitig fotograf.

En av mina dåliga bilder...


B fick som jag nämnt tidigare en blomma av Sanniie å Emil. Jag kan glatt meddela att den lever fortfarande. Min trädgårdsmästare är i London för tillfället så jag försöjer hålla den på humör tills hon återkommer och kan råda mej om hur jag kan hålla den nöjd i många år framöver.



Annars så pluggar vi mest. Det är läroplansarbete, ledarskapsuppgift å ex-arbete. Härom dagen huserade vi hemma hos F:et.

 Familjen Sjöstux spexar loss.

 Sanna tar en pause me sina djunglefriends.

 Bella trivdes bra hos F:et.



Flippfloppan tar sej en tur på lejonet.


Parentes: Satans Järnvägar har gjort det igen. Sofia skulle varit framme för en timme sedan. Vi hade sett fram emot pizzamys å allt. Istället sitter vi här vrålhungriga å det är fortfarande mer än en timme kvar tills hon kommer fram! Fick ta buss från Borås för det stog nåt Lok på spåret som dom inte fick bort. Tröööööött e inte ens förnamnet på vad jag är på det där jävla skitbolaget! Funderar på å göra som Bellis å gå å lägga mej. ÅÅHH FÖRSTÖR!!!


Kommentarer
Postat av: Sanniiee

Kronangänget tro på dig och dina blivande gröna fingra! :) PUSSA

2011-03-22 @ 17:28:47
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: