Going going!

Som varje år är det gasen i bott hela december. Vi ska försöka baka den här veckan och ha lite adventsfika på söndag. Den 7e har jag bjudit ut flickorna på dinner and drinks! Den 10e är det tjejernas julfest hemma hos Samuelssons. B får följa med för M är borta. Den 13e är det modos julfest. Vi har försökt fixa barnvakt men vår tjej skulle på landlagsläger. Damn talant!

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag promt skulle åka hem med M den 22e. Jag skulle ju kunna ha åkt redan den 15e å va hemma längre men nu när ja känner efter så ska det iof bli gött å va ledig tillsammans med M över uppehållet.

Nu går väl även mina tankar åt att jag ska komma tillbax hit till nyår. Först tänkte jag stanna hemma längre. Men vi håller på att planera en nyårsfest och jag vill verkligen fira nyår med M i år. Vi har bara firat tillsammans ett enda år. Enda kruxet är att jag verkligen vill va hemma när Sofia kläcker så ja hoppas h*n kommer i tid!! Åså hoppas vi ju på barnvakt med...;)

Lilla flugan är fortfarande sjuk men febern gikk ner med Alvedon iaf. Det måste va tänderna för det känns som den där lilla piggen i hennes mun blir större per timme! Joy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: