Husarrest dag 2

Vi hade en ganska tuff natt. Jag försökte återberätta för M förut hur den hade varit men jag bara blanda ihop allt. Ni som har småbarn vet. Just på natten känns det som man har koll men dagen efter är allt bara ett stort virrvarr av flaskor, nappar och gnäll. Jag vet iaf att vid nått tillfälle ville B inte alls sova mer så jag satte henne upp i sängen. Jag själv däremot var inte alls främmande för att hänga med Johnny B lite till så jag somnade ifrån henne. Lugn Lugn!! Det var kanske 2 minuter och det var rejält uppbullat runt henne. Hon var nog vaken i typ 1,5 timme där vid halv 4 rycket. Kul!
Bing var inte mycket till hjälp heller. Jag kunde vridit nacken av honom när han för tredje gången skällde på ingenting och väckte henne.

Vi har iaf fått sova båda två idag så jag känner mej optimistisk inför kvällen. Febern har inte varit lika hög idag heller så hon har mer varit sej själv.

Det händer inte så mycket här att ta kort på så ni får lite exempel på hur lätt det är att ta kort på grynen.
Från Colins 1 års dag.







Kommentarer
Postat av: caroline

hej sistar! skönt å läsa att bellfisen börjar repa sig lite. ber om ursäkt för att jag gått tillbaka i tiden och kör kontantkort då pengarna kan ta slut och telefonen bli obrukbar. ville bara slänga in att du fattas mig å att det är så fint å läsa att livet för er rullar på så himla bra för er i norr. keep up the good work! pussssss från skåne

2011-11-29 @ 22:26:50
Postat av: c

Jag trodde jag skulle ta repet o hänga mig idag.. V hade fått sprutor o inte sovit typ..han bara gnällde i flera timmar..vägra somna Jag la han o gick ut ... Orkade inte.. Inte ut ut ..ut t vardagsrummet o höjde tvn en aning,han somna som tur va efter en stund,han kände nog allvaret ha ha..kände mig som värsta mamman.. Usch va hemskt..hoppas ni e pigga nu ... O Ernst e ju fantastiskt ha ha :-)

2011-12-05 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: