men åhh bara åh!

Internet här uppe är ju under all kritik alltså! Det tar mej 16 svåra år att få någonting gjort. Vi har pratat med 3 och dom säjer själva att dom har kasst nät här uppe. Men släng upp en mast eller skicka iväg en satellit eller vad man gör så det blir bättre då! Det är ju diskriminering av oss norrlänningar. Hmpf!

Jag håller på att få lite ordning och reda på plattformen för kursen det är det som gör mej lite upprörd när jag blir utslängd hela tiden.
Dom andra kursdeltagarna uppfattar nog mej som väldigt hurtig och "rediga Märta". Jag skriver till kursansvarig, ordnar med feedbacken, säjer till alla hur vi ska lägga upp saker och ting och lägger till smajlisar i mina inlägg.
Haa! Vad man kan lura folk.

Nu håller datorn på med någonting. Ett förstoringsglas kretsar över ett frågetecken. That can´t be good.

Apropå förstoringsglas så kan jag tipsa om Friday night dinner. En brittiskt komediserie som går på 1an på fredagar. Mycket underhållande. Hon som är med i Black books är med i den. Torrt och skruvat.

Nu ska jag försöka ta mej inte på plattformen igen.

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: