Våran 1 åring!

Idag fyller Bellabus 1 år! Tänk vad det har gått fort. För exakt ett år sen låg jag på BB och var tröttare och lyckligare än jag någonsin varit förut! Tycker jag och M har skött oss prima åxå, inte akuten en enda gång!
Som sej bör så firar vi i dagarna 3. Vi har redan haft kalas i Gräsan med släkt och mina och Bs närmaste vänner.

Så nu kommer d bli B-day bonanza här i flera dagar!



Första tårtan hos farmor och farfar.



Prinsesstårta till prinsessan!



Mina finaste pärlor! <3



yyoooo!





Inte helt lätt att få ihop det!

Nu är vi uppe i Övik igen och här fortsätter firandet! Bella susar fram i sin nya pulka!



Weeeeiii!!!

fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: