Så har jag det

B somnade nästan direkt ikväll. Väldigt skönt för mej som är ensam ikväll då M har match. Efter att hon flera kvällar i rad har hållit konsert  i över 1timme och kört hela repertoaren, med godbitar som "lilla snigel" till klassikern "vart bor du lilla råtta" så bestämde vi oss för att säga till på förskolan att hon bara behöver sova 1timme på dagen. Vi kör den här veckan och hoppas på lugnare kvällar. Vi lägger henne ju runt halv 8, 8 vilket inte känns för tidigt el för sent, hon är ju inte så morgonpigg heller så känns som hon behöver komma i säng då. 
 
Den här veckan är det mycket på gång så jag är gla om jag kommer ihåg allt. Imorrn är det jobb, utv.samtal och sen träning. På fredag är det mentorstid med Åsa, jobba stängning och sen iväg och hjälpa Lina med ett gäng damer som bokat vinprovning. Lördag är en historia för sej. B sover hos Majja från fre till lör eftersom jag jobbar kväll och M har bortamatch i Växjö. Det betyder lite barnfritt även på lördag och dessutom är M ledig och då vill jag göra ca 3476 olika saker. Senaste utkastet till schemat är PW och träning på morgonen, sola, åka till second handen i gullänget, färga håret hos frissan, en sväng på stan och sist, piffa inför dinner and drinks med tjejerna 19.30. Åh vilken ledig dag! Ska delge M PM:et för dagen och se om han är på eller vill spendera sin lediga dag framför vinterstudion. Söndagen vill jag inte tänka på då jag förmodligen kommer va lite trött i ögat och M är på hallen mellan 8.00-20.00. 
 
Träningsinspirationen denna vecka kommer från en blogg jag just hittat med fin blandning mellan hemmaträning och kosttips. www.ojala.blogg.se. Hon bor ju i Grästorp så jag får ju lite härliga glimtar från hembygden åxå.
 
Slutligen håller jag på att bryta ihop av att ha skrivit det här inlägget på paddan som tror sej veta vad jag vill skriva hela tiden och ändrar alla ord och meningsbyggnader så jag måste gå tillbaka 7 ggr på varje mening. Nu när jag skrev ordet varje ville den ändra till ordet barbecue, känns det rimligt!
 
 


Kommentarer
Postat av: Proppis

Lars padda vägrar lägga in mer än 1bild åt gången. Man väljer 1 o när man ska lägga in nästa då kommer d bara samma om o om igen!!!!

2013-01-24 @ 08:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: