Folkeskit!

Vi sulade ner till Vallda i lördags för lite kvalletid oss flickor imellan. Vi gjorde SVINgoda tapas och drack rosè och som alltid det mycket överraskande goda vodka/vatten i Natz paviljong.
Det var ju så klibbigt och varmt att jag fikk riktig Robinsonfeeling framåt småtimmarna.

Igår tog vi oss ut till Sandö för att tvaga oss och Josephine skull promt hoppa från en klippa. Det började dåligt med en lång, klippig vandring som inte va gjorde för "dagen efter" av människor med en lungkapacitet som en 2-åring.
På stigen blev Josephine upprörd över vad hon var övertygad om var människospillning.
"Det är människobajs va? Det är d va?! Det är ta mej faan folkeskit!" Och gikk på om hur hon tyckte det var förjävligt att folk sket överallt där hon och Henk brukar gå med Stella i skogarna där de bor.

När vi äntligen når fram till en lämplig klippa och badat så ska vi ta en genväg tillbax. Men som ni vet att genvägar är senvägar och vi hamnar på nåt sätt högst upp på berget istället för på parkeringen allt menas Josephine med jämna mellanrum kvider "åh jag fikk en rispa, jag ska ju på bröllop" "åh jag blöder på tån, jag ska ju på bröllop" pch Natz (mest för å skrämma mej ) hela tiden frågar om det finns ormar, spindlar och andra jävligheter här.
Josephine blir glad över att hon hittar en morakniv menas Natz är övertygad om att det är ett mordvapen och att vi måste göra oss av med det a.s.a.p.

Vi avslutar helgen med att bli utskällda av en otrevlig dansk herre för att vi inte köpt tågbiljett i tid och Natz och en brutalt bakfull Daniel får (supersnällt) köra oss in till stan.

End of story



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: