Lördag en sån dag

Sista dagen på single parent livet för denna gång!! Yeeii! M har vart borta sen i onsdags och det har gått bra men ja känner att jag är på upphällning. Det passar väldigt lagom att han vänder hemåt nu.

Åh Helena frågade om vi kunde bestämma nåt datum som hon å Andreas kunde komma upp och hälsa på! Vi hann ju bara ses pyttekort i somras. Det är ju så kul med besök och i vinter har vi inte ett enda inbokat än. men jag hoppas det börjar röra på sej nu när Casa de Bella står klart nästa vecka. Komsi komsi alla fina!!

Idag ska jag packasom alla andra dar. Eller där ljög ja igen det är för sorgligt. Jag har inte packat alla andra dagar jag har undvikit in i det längsta att packa och istället lagt pussel med min dotter.
Tror vi köper 1000 bitars snart, hon e grym!! Lägger nästan alla pippipussel själv. Hade noll koll på att hon hade såna skills. Dom lär sej nåt på förskolan! Money well spent!
Nåt annat jag gillar med henne är att hon är morgontrött. Går sällan upp innan halv 8 och det är vad jag förstår sovmorgon för barn. Känns skönt att vi kryssade i den rutan. Jag är ju rätt morgonpigg så d hade nog inte gjort just mej så mycket om hon vaknade tidigt. Men jag tänker på dom flesta andra som är morgontrötta, varför kryssade dom i andra rutan. Verkar ju skitjobbigt att gå upp kl 5. Aja, det är ju svårt å veta hur andra tänker.




På dom är bilderna kan d ju se ut som om B är chef över packning och nyinköp. Men låt er icke luras det är jag som håller i tåtarna och bestämmer. Hon är rätt mycket i vägen faktiskt och packar sådär om jag ska va ärlig. Hittills har hon bara packat en kopp, två filtar och en bok. Det är lite magert på en hel vecka tycker jag. Men vi får se om hon tar igen det idag. Hon skyller på att hon inte gillar att få trycksvärta från tidningarna när det ska packas in saker. Men vem gillar det? Vi kan ju inte köpa 1000 filtar och packa in i för den sakens skull. Det var hennes idé, 1000 filtar. A tjena! Tack för hjälpen lixom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: