But first let me take a selfie






I fredags tog jag och B en sväng på stan (har jag skrivit om det här? börjar hjärnan mjölka igen? är det ett tecken?).
Anyhow, nu kör jag omvänd psykologi och tycker det är härligt att gå hemma och hoppas jag hinner fixa iordning allt innan bebisen kommer. Som ett led i detta köpte jag massa böcker som jag verkligen hoppas hinna plöja innan h*n kommer.

Vädret var (och är) ju fantastiskt så vi for hem till Mia och grillade och hoppade studsmatta (inte jag! men snart är det bara den metoden kvar).


Kortärmeväder minsann!

Idag ska vi åxå njuta av solen och jag ska aktivera mej lite mer än igår då jag mest pendlade mellan boken och korsordet. (Ja, B är så stor så det går å göra så och vila menas hon finular på. Så varför gör jag såhär igen då nu när jag äntligen börjar bli "fri" och gillar det. Oh no, dont go there girlfriend).

Ska hitta nåt att plantera pelargonerna i och inspektera rabarberna som jag hittade igår.
I år låter vi trädgården växa helt vilt för å se vad vi har å göra med så tar vi bort eller lägger till nästa säsong.


Väldigt bra för familjerelationer när man kan ha lite luft imellan och va ute. Är det nån som är grinig och tjorvar så jagar jag bara ut dom med kvasten, ja mej själv åxå.
Imorrn ska det dock bli lite sämre väder vilket passar rätt bra för det börjar bli lite svårt att öppna skåpena här för allt grus och högar med dammråttor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: