ho ho var är jag?

åh,..när jag är förkyld ( och jag hoppas d bara är då) verkar jag fått problem med innerörat, det är jag och Stig-Helmer, så min balans försvinner och jag blir helt snurrig.
Händer bara under träning när jag gör övningar med huvudet typ neråt. T.ex på  pilatesboll och liknande. Måste ha nåt med ansträngningen att göra åxå eftersom d bara händer när ja tränar. Sjukt irriterande! Har hänt en gång förut och igår igen på crossen på stationen när vi skulle ligga just på pilatesboll och efteråt när jag skulle upp och springa sprang jag som en hare framför en bil. Hit och dit och fikk grabba tag om stepbrädorna för att inte ramla. Det går till sej hyfsat men känner mej lite vimsig hela kvällen sen.
Har googlat ( jag veeeet, aldrig googla) och det verkar va rätt vanligt att bli yr när man är förkyld och inte så mycket att göra åt tyvärr. Det kan gå till sej av sej själv, eller inte. Känns bara tråkigt att det ska begränsa min träning, det har jag ju redan latmasken som gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: