måndag en såndag

Då har våra gäster lämnat oss. Alltid lika tråkigt! Vi har haft det jättemysigt och lugnt och skönt. Hockey, spel och shopping.

Känns som vi valde rätt fadder iaf. B har kallat Marcus för pappa hela helgen. Känns tryggt.
När vi lämnat av M & B tåget så stack vi och badade. Jag passade på att simma åxå. Hejades friskt fram av familjen men var ändå efter passet som "håll mej". Ni förstår ju det är illa ställt med mej. 
Jag måste försöka hålla igång. Vill verkligen inte bli en tjock segpropp när bebisen är här. Vill va frisk å stark så fort som möjligt!
Så jag kickar igång den här veckan med ett gympass innan jobbet. Det är väl veckans träning för sen tar SHL över och till helgen vet ingen va som händer. 
Spännande med en oplanerad helg!....
Jag ska iaf fylla på vin och matförrådet...
Eftersom M har MYCKET svårt för marsvinen kommer jag ana ugglor som flår kläder (och se fram emot underhållningen) när han börjar städa och flytta runt dom. Ett säkert tecken på att nåt är på g.
Även safeat och tagit ledigt på fredag. Såååå skönt!

Nä här kan vi inte sitta. Gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: