lugn och fin

Nu sitter jag och (faktiskt) myser i morgonsoffan. Idag kommer B hem äntligen! Vi saknar henne när hon är borta! Jag ska försöka njuta lite mer av barnen, som jag skrev till Beez. Försöka att inte känna mej stressad och otillräcklig och trött redan innan vi gör nåt. Dom och M är ju det bästa jag har!❤ Men S är ju så färsk så vi håller väl fortfarande på att anpassa oss från supertrio till kvartett.



Idag ska jag träna andra passet enligt fru Rönnberg och i eftermiddag ska vi till farmor och fira hennes 80-år i efterskott.
Bara vi och mamma å Leif, lagom mycket sällskap för oss.


Kommentarer
Postat av: Beez

Så fin han är lilla skrutten!! Har precis knäckt båda små här nu efter en minst sagt hålligång dag mest från lillebrors sida. Nu ska jag äntligen njuta av en kopp kaffe o bara vara jag för att imorgon vakna o vara bästa mamman ever, som det ska va 😊

2014-06-22 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: