Vi går på fest!

Nyss hemkomna efter en liten vända på stan. Strååålande väder så vi tog (Ms) bakispizza utomhus i solen.😎
Igår var det ledaravslutning i vanlig ordning på Vigges vind. Riktigt kul som vanligt och Manges bryt när han ska berätta historier är priceless och knappt kan andas fram poängen, om d finns nån. Men önskar ju som alltid att jag kunde smaka lite starkt åxå. Längtar såååå till sommarens mojito!


Enda bilden från igår tyvärr. Maria å M utför intima lekar för att kamma hem segern till sitt lag. Jag väntade med mitt deltagande till det var dags för kvällens klassiker "Sanning eller Bullshit". 
Tyvärr förloradade vi totalen men jag for ändå hem glad i hågen vid 23.30 rycket. Ganska bra för en knubbis som vanligtvis knoppar in vid halv 9.

Knappert urval på presentabla kläder just nu. En tunika bli en tröja och resårband i midjan är ett måste, spec om det vankas käk under tillställningen.
Stängde på jobbet så stannade kvar å körde piffet där.




Nu en liten eftermiddagslur innan virvelvinden dyker upp.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Förjävla läckert preggo!! Saknar er där uppe i norr :/ Puss&kraaaam

2014-03-26 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: