Tisdag



Vi lunkar på här. Lugna dagar minst sagt. Om man inte räknar med Sigges kamikazeövningar som hela tiden utförs i vårt hem.
Vilken människa! Han är i "kommer upp överallt men kommer inte ner nånstans-fasen".
Man blir helt slut och får inte gjort ett smack. Och när jag väl får tid så orkar jag inte. Idag spenderade jag hans sovtid med att kolla på Seinfeld och halvsova i soffan. Mycket effektivt.
B har fått kompisar tvärsöver gatan, 2 systrar, som hon leker med från morgon till kväll. Vet inte vem som är gladast, hon eller hennes föräldrar.

Logg:
Sigge hade som vanligt kissat ner hela sängen i morse så att natta om när han vaknade vid 05.30 imorse var bara att glömma. Ikväll ska vi prova att byta blöja på honom innan vi går å lägger oss. Blir knäpp på all tvätt som blir och tidiga mornar.



Han gikk i min fälla häromdagen. Kunde inte hålla honom spec länge tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: