nytt år och nya tag!

Så var det väl tänkt men istället blev vi helt nockade av influensan denna veckan. B och M hade över 39 grader 4 dar i rad och jag och Sigge va lite snoriga, gnälliga och varma.

Tyvärr var det just den här veckan som jag skulle fylla 30 åxå. Jag hade ordnar för kalas imorrn och världens bästa L hade med Ms hjälp tänkt å röva bort mej igår på en 24 timmars get away. Men icke. Det blev italiensk take away istället och mys i soffan. Inte heller så dumt plus alla superfina blommor och gratulationer jag fått.
Nu är jag dock väldigt redo för Sthlm med my partners i crime om 2 veckor! En vecka inomhus i svettiga mysbyxor får en att längta eger klack och gala. Tur då att resan går i glamourens tecken med champangebarer på Grand hotell. Längtar!!!!!

Flyttade åxå fram sagda kalas till nästa söndag. Själva kalaset hade jag orkat ha men inte allt fix och trix innan. Hoppas några av blomstren håller sej tills dess.



Bella flyttade in i skafferiet ikväll. Kan förstå att hon vill ha nåt eget efter den här dan när vi vart som katt och råtta.


Sigge "hjälpte till" att baka lite till kalaset. 
Det är som sagt dax att barnsäkra..helst igår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: