diggiloo diggiregn



Det har inte känts riktigt som sommar men på bilderna ser det ut så så det är så jag kommer minnas denna skitsommar (rent vädermässigt).


men vi plockar svamp,


vi åker tåg,


åker på utflykt och står i.


I lördags var det dax för min och Sofias hemliga resa. Jag hade inte koll på nåt innan taxichauffören paja hela överraskningen med att avslöja att diggiloo var i stan.



Vi bodde på Ursand i true glampingstyle. 


Tyvärr regnade och blåste hela showen bort. Vi försökte värja oss med dubbla regnkläder och rosévin men halvvägs in i andra akten gav vi upp och sökte skydd.
Så tråkigt för jag tror ande halvan var bättre än första men det gjorde ju desamma när dom enda som kunde njuta av sången var fiskarna då allt ljud blåste ut över vattnet. Ljudteknikerna hängde  och slängde som krakelspektakel i högtalarna för att dom inte skulle blåsa i sjön.
Men halvstorm och mycket nederbörd är ju tradition på diggiloo så det var inte annat att vänta.
Vi hade en mysig helg iaf och det är skönt att få några dagar när man kan prata till punkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: