nu börjas d

Dä var dä. Sommaren är inte riktigt slut men vi får lite den känslan här den här veckan när M börjat jobba igen.
Undrade första dagen varför jag inte är mammaledig längre typ fram till jul.
Andra dagen, not so much....
När jag låg på alla fyra 4 för 5e gången och torkade upp makaroner och ingrodd banan från golvet.
Vi har vart lediga tillsammans mer el mindre från april i år. Det är inte alla som har det så bra. 
Men jag vill verkligen börja jobba nu. Gnugga geniknölarna i skolans värld. Problematik brukar det sällan råda brist på . Ska bli kul att sätta sej in i en helt ny verksamhet.

Bella verkar trivas iaf. När vi säjer att vi ska åka nånstans så vill hon helst va hemma. Och jag vi har kontrollerat att det är Karlstad hon menar. Men hon saknar Vivaldi tror jag. Pratar om fröknarna och kompisarna, att hon vill visa dom saker osv.
Än så länge är det ju bara som ett sommarlov. Hon hade ju vart ledig iaf. Men tror det kommer gå bra med nya stället åxå. Hon tyckte det var fantastiskt att dom hade sand inne på Sigges avdelning. Inomhus! Det var coolt.

Idag skulle det bli finfint väder så nåt ska vi roa oss med. Idag har vi bil åxå för M testkör en ny bil till jobbet som vi vill ska flytta in hos oss.

Nu kom det en liten fisråtta till mej i sängen. Dags att gå upp!


En vända till bibblan här om dan.



B och Sigge lekte fångarna på fortet igår. Sigge skulle promt va La boule och vakta B i fängelsehålan. Jag fick hjälpa honom av med tröjan och leta i hela huset efter en gonggong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: