En dag ska vi dö men alla andra dagar ska vi leva

Bättre bilder på vårt kök.




Tycker om det mycket. Bra ytor och arbetshöjd. Hade jag fått hade jag köpt hela kåken.

Vi landade här hemma i söndags. Efter mycket hemlighetsmakeri kom dom till slut och hämta M för svensexan. Så var d gjort! Allt som omgärdar ett bröllop är verkligen superkul och det är bitterljuvt när allt man längtat efter så länge är över.
Kommer få en depression efter bröllopet , därför man ska åka iväg för att hinna ta in allt och verkligen lagra i minnet.


Sigge softade i soffan imorse framför dr. Mikael. Han ville ha koll på vad man gör åt getingstick och andra sommarplågor. Bäst å passa på innan syrran vaknar och ska se My little ponys. 
Han trodde att han styrde tvn med Apple tv kontrollen men det var jag som hade den riktigt, Så jävla ägd!

Nu tvättar vi rent och gör listor hit och dit, ringer tryckerier och lägger på folk massa uppgifter som MÅSTE klaffa på bröllopsdagen.
Den enda jag inte får tag på är Moder natur. Hon håller sej okontaktbar och vill inte hinta om varken knoppar eller överblomning. Det blir som det blir. Gräs är ju åxå fint att dekorera med....


Ett par bilder från möhippan! Varför är den redan gjord????


Jenny "jag kan dansa flera timmar" Riddarlo, Sara och Frida.❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: