I hemmets lugna vrå...


Vi racear runt som vanligt. Träffar våra älskade och försöker pusta ut.
Känns mest som jag går å lägger mej hos folk. Finns det tid för vila så tar jag den. Sigge har väckarklockan på mellan 05-06 så. För säkerhets skull utför han sina smutsiga behov utanför blöjan åxå så det inte finns nån risk att han behöver sova vidare. Smart kille, han kommer bli nåt stort.


Igår provade han broccoli och det var omedelbar succé! Han verkar allmänt lite över burkmat och vill mest äta själv. Det blir fina middagar som kan bestå av makaroner, kalvkorv och banan t.ex.


I måndags var vi och rekade på Åh. Spikade lite tider och träffade prällen. Allt känns tipptopp! Bara 476 st saker kvar att ordna med. Skööönt!


(Sofias bilder). 
Här kan man smäcka upp en bbq.

Idag ska jag och Mi till farmor på lunch och senare sladdar jag och ompalompisarna ut till Long.
Imorrn ska förberedelserna inför lördagens festligheter påbörjas. JAG ska baka. Förhoppningsvis med hjälp av min moder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: