Det börjar inte närma sig men ändå

Vi är mitt i sommarn med nästan 2 hela veckors semester kvar. Men nu börjar det kännas att rutiner el vad man ska säga börjar vilja ha upp uppmärksamhet. Hjärnan klarar bara av so much yolo. Höstkatalogerna börjar komma i brevlådan, scheman vill bli skrivna, jag vill börja bjuda in vänner till hösten med tända ljus och rödvin.
Men vi har mycket sommar kvar! Bröllop för min bästa vän, Strömstadtripp, Bebisbesök och förhoppningsvis många soliga kvällar.😎

So far!
Vi mötte upp moder jord för att göra ett pit stop på Sannäs där vi hade husvagn som barn. Det var så roligt att se att campingen var minst lika poppis nu som då. Mycket var likt men ändå lite förbättrat här och var. Det var fint att se.

Vi hann bo hos storkusinerna och ha en härlig dag på gardis. Träffa farmor och Hasse och mormor och morfar.❤️

Västkusten är bästkusten. Men för 2 mammor med tveksamma färdigheter på djupt vatten är Vänernas långgrunda, fisljumna vatten ändå bäst. Man vill ju bara sitta ner en stund, inte tappa andan av köld och bli dränkt av sin dotter. Men en underbar kväll fick vi och perfekt dag på Smögenbryggan. Nu vill jag inte se en räka på ett tag...

Nu är vi hemma med våra killar igen. Alles got.❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: