Dom är här!

I fredags kom mamma och igår kom Petter och Mi. Känns jättelängesen vi sågs så längtade riktigt till alla var på plats.

Igår åkte 3 generationer på julmarknaden i Alster. Mysigt men åxå mycket folk och tyvärr åxå ponnyridning. Har blivit lite av ett aber för oss. på alla mindre utflykter brukar det ju finns små trötta ponnies som jag inte vill stå i kö för att dom i koma ska bära Bella 20 meter på en stig. Men hon vill inget hellre. Jag höll henne stången men det eskalerade och vi började ta oss mot utgången. Lite lunch och sen kom Johansson/Andersson. Hej och kram och kaffe sen var det dax för hockey, kalas och ikea.
Tyvärr var kalas min lott på ett bäcksvart Hammarö....Vi kom (en halvtimme för sent, dom härjade, vi åkte (en halvtimme för tidigt).

Till slut landade vi på Pinchos med inte så mycket sång och dans men skratt och lek. En förlust men några fina rundor shuffleboard senare älgade vi till bussen för en avslutande spelkväll.

Idag är det söndag, vilodag.
Tyckte Sigge rosslade lite igen nu på morgonen. Återstår att se om gårdagen blev för saftig.
Jag och mor kör helgen ända in i kacklet med Laleh ikväll. Ska bli jätteroligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: