midsommar

Barnen kom överens, vi kom överens, god mat och spel, ömsom sol ömsom regn. 


Tager vad man haver med krokar och inredning. It's a start
Damer i jumprar.❤
Ett mord, en snaps.

Efter helgen packade pappa och son ner sig för vidare färd mot Växjö. Jag och Bella sliter (jag, lätt apatisk) sista veckan på jobbet. Men vi har åxå passat på att susa ner på stan för lite shopping och ett restaurangbesök. Bella fick finjacka, bikini och en tejprulle som ser ut som en flamingo. Sen fikk hon feeling och ville ha världen. Jag fick be henne va tyst i 2 minuter annars skulle vi åka hem utan mat. Då va hon tyst och jag fikk köpt 2 krukor på Indiska, sen gikk vi och åt. Hon beställde (så uppenbart) en minipannkakstårta men åxå  högrevschili som hon slukade. Till det drack hon  en cola och 5 glas vatten. Den var bara lite vanligt stark tyckte hon...


sportar nya jackan. nöjd, nöjd, nöjd

Ett vardagsrum med lite karaktär arbetas frM. Ej klart än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: