wahlgrens värld

Roligt!! Hjärnan kan helt koppla av och göra nåt annat. Hade den kunna ta ett bad menas jag kollar på wahlgrens värld så hade den d. 


Nu kopplar den av men kan möjligtvis störas lite av att jag kliar mej hela tiden pga inbillade löss. Inbillade ja, jag har kollat ok. Men det går på jobbet och då blir det en mycket oangenäm placeboeffekt.

Vi skulle behöva åka till Beijer (nej, vi har inte kommit iväg än), köp list till sigges rum och byta tak på ett lite skjul i trädgården i helgen. Saker som kommer bli gjorda av detta i helgen, noll.
Vi ska käka å gå på bio imorrn.❤️ Och på lördag ska jag träna och vi ska gå på matchen me Ms föräldrar som är här över helgen. Living in the nooow.


Vila innan matchen förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: