Jag får inte men jag måste!

Klaga på vädret. Det är fööör varmt! Snart kommer det börja regna och då kommer jag klaga på det, i vinter kommer det vara för kallt och i vår kommer det vara för. för, för nånting. Det är ju en paradox tanke eftersom jag klagar på det svenska vädret men det är nog ändå det som passar mej bäst eftersom jag vill att det ska förändra sej hela tiden så man får lite av allt och aldrig tröttnar.
Jag har iaf utnyttjat värmen, vi har legat å stekt på Gardis i en vecka och sommarkalasat på måndagsklubben.



Dom här två karlakarlarna tycke inte att Bing skulle ha på sej sitt nya röda halsband som han fått av mej för röd är tydligen en gay färg som hör hemma på Pride. Gör mej inte ett skit att dom tycker så om det inte hade varit för den negativa tonen som menade att rött är bögigt och fjolligt. Konstigt att dom han ha såna åsikter om färg när dom själva tycks vara helt färgblinda.....eller?





Ovanför ser ni måndaxklubbens enkla out-fit och nedan några av töserna som gjorde kvällen.




Imorrn blir det till att ta vara på en sista soliga dagen innan helgens regn. Den ska tillbringas på gardis me älsklingar å vänner å hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: