mot seger!

Mycke morfar just nu, Imorrn går kalaset av stapeln och eftersom morfar alltid har gått in med 100% så går hela familjen in med 120% för att allt ska vara top notch!
Jag har knåpat ihop en låt till honom som vi ska framföra. Jag hade lite problem med sista versen i refrängen men min käre bror klarade biffen och saken är klar. Nu ska ja bara renskriva den på datorn å kopiera den till närmaste släkten så alla kan sjunga in sig till imorrn. Mellan att jag packar för hemresan till Växjö, hämtar stolar å bord me morfar, kör till tippen, städar å byter säng i gästrummet. Jag finns även ajour för Mi om hon behöver bli av me knattarna nån timme idag.
Jag bråkar fortfarande me förkylningen som hånar mig i ansiktet å fort ja får upp tempot lite. Men jag kämpar emot. Nu MMMAAAATTT!!!

Btw, mormor har inte klagat en enda gång idag. Hon förstår väl att domedagen är nära och det är bara att göra sig beredd i det tysta.


ciao darling ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: