Vi försöker igen...

 
Va trött ja blir på den här bloggen. Skrev ett inlägg förut men då kom inga bilder me å det är alltid nåt trams så det inte funkar! Det är därför jag inte kunnat blogga.
Anyho! Vi har haft några fina midsommardagar här uppe.
 
 
B sitter nu mera på bönpallen. Reaktionen var densamma som när hon dök första gången. Vi förväntade oss hysterisk eufori men vi "Jaha och". Aja, hon verkar (väldigt subtilt) gilla att hojja runt iaf.
 
 
Vi leker lite.
 
 
Bella försöker jobba undan lite innan semestern.
 
 
Vi varit ute å käkat me Lina den fina.
 
 
B har utvecklat nån form av vattenskräck. Vet inte om d beror på att d va så längesen hon badade. När vi va i polen så duschade hon bara. I vilket fall som helst så vägrar hon sitta i baljan. Hon står helst upp och efter ett tag kan hon sätta sej på huk men inte ner med rumpan. Tjorvmaja!
 
Ni får vrida på datorn( eller mobilen) när ni ska kolla på den här bilden som ni märker. Jag ber om ursäkt för d men av nån anledning så får jag inte rotera den som jag vill för min dator. Jag HATAR när datorn eller annan tekniskt utrustning ska bestämma över mej! Hur jag får vrida mina bilder, när jag ska uppdatera, vilka sidor som inte går å öppna osv. Den ska göra som jag vill, jämt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: