Fri dag.

Gjorde fredagsfys före fredagsmys idag och va på IW imorse. With that said..
Nu har jag och Sigge precis kokat kola.  Så tålmodig alltså! stog vid spisen och rörde i kolan då och då i 40 min! Hoppas han tycker matte är lika intressant.
(null)

Nu fäktar han lite och jag dricker kaffe innan vi ska börja med köttbullar. 
När M och B kommer hem ska vi åka till badhuset som barnen längtat efter i veckor! Räknade på dagarna fram till jul och idag är typ enda dan som går. Vi är inte superbusy men det plockar på. 
Anmälde B till vårens simskola i måndags. Fick som tur var plats i en söndagsgruppen och det underlättar ju väldigt! Hoppas hon kan simma lagom till vi ska till Rhodos i maj.😎

(null)


Måste fixa köttbullarna till lunchdax. Vi tar bara några små fina köttbullar för dom är egentligen till söndag.
Ikväll börjar På Spåret som jag och M har längtar till!!👏🏼👏🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: