Min Bitch

Vi hade ju celebert besök i vår lilla stad igår av Linda Rosing och hennes hund Fadde.
Man förstår vekligen hur plastikkirurgin har fått sådan genomslagskraft me såna lyckade resultat som fröken Rosing. Jag menar ögonen, läpparna, kinderna, låren. Perfektion ditt namn är Linda. Hon är ju en utomordentlig representant får den svenska kvinnan så som vi vill att omvärlden ska tro att alla svenskor ser ut!


image25

Eller åxå är det hon håller på med som att sätta upp nya tapeter i borgsholms slottsruin.


Kommentarer
Postat av: karro

ÅH, nu är jag verkligen sugen på att plasta till mig lite. Hm, tuttar eller ansikte? både och, haha.

2007-09-02 @ 18:12:53
URL: http://www.karropeeker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: