Jag får pippi på det här!

Bing har legat i en halvtimme och varit irriterad på ballongen som har snott hans lilla tuggben. Han morrar och gnyr åt den men han vågar inte gå fram å ta benet. Den rör ju sig så konstigt varje gång han kommer för nära. Helst vill han att mamma ska komma till undsättning men hon tar kort på hans elände istället.




Idag har vi varit och ätit på Max för jag drack 4 (små)glas vin igår och då är det viktigt att jag får rätt balanserad kost så att jag orkar gå till jobbet ikväll.
Imorrn ska jag och mannen i mitt liv ut äta på vårat favvoställe Båtsmannen. Jag har väntat hela veckan men som sagt först ska jag jobba till ca 05:00 imorgon bitti iklädd det här!



Happy Halloween!


Kommentarer
Postat av: proppan

utklädd t pippi alltså? va d sköj lr?

2009-10-31 @ 11:33:47
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: