Heeeeej bloggen!

I fredagas var det dax för årets fylleslag igen aka dammiddag!! Mina töser på jobbet dom kan man lite på, det sjöngs och skrattades å dansades. Och framför allt så va alla überheta!!



Det började med ridning. Underbar hållning jag har btw. Ja å Goffey rockade!



Sen var det dax för champange i Loungen som ja å dom andra värdinnorna hade pimpat upp.



Jag och min partner in crime!



Dax för ja må hon leva! Liri fyllde 23 år.



Påväg till mellanfest hemma hos mej.



Där bjöd alla damer på top notch underhållning i form al singstar!

jag blev förövrigt vald till Wingwoman för andra året i rad (denna gång utan att tjata mej till det *yeeii*)

Nu blir det köttfärsås och Leila bakar. Imorrn kommer mor min på ett litet besök över dan bara. Passa perfekt i och med att det är ungefär den tidsramen vi klarar av utan att börja bråka...


ciao darling ciao


Kommentarer
Postat av: flow

men! så snyggg duuuu va tös!!! tummen upp!

2010-05-30 @ 20:57:17
URL: http://cwc.blogg.se/
Postat av: proppan

fan va du klär dig snyggt då ..ditt ass



can you get mu chapstick??? But my lips hurt real bad!

2010-05-31 @ 23:15:08
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: