Giv mej styrka!

Det är lustigt (läs tragiskt) här i skolan i mellanåt. Man kan sitta på en föreläsning me en torris som e så tråkig att han/hon borde få en medalj ena dagen. Så tänker man att det kan inte bli tråkigare än så här. MEN så kommer man till en föreläsning veckan efter och då inträffar det tillsynes omöjliga. Framför en står en varelse, så ointressant och monoton att jag vill strypa mej själv med en svettig strumpa för att slippa lyssna. Och med sej har han en powerpoint me innehåll så tråkigt att man vill tugga av sej sin egen arm för att ha någonting å kasta på honom. Det blir bara ännu mer plågsamt när han försöker lätta upp stämningen med citat från Nalle Puh och Alice i Underlandet. Förstår att kotten inte vill komma ut när han hör hur jävla tråkigt det verkar vara här ute. Det var mitt måndagsgnäll, tack för mej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå DÄR försvann min ågren av att missa morgondagens föreläsning!

2011-01-31 @ 12:02:26
URL: http://cwc.blogg.se/
Postat av: Beata

Jag vill också gnälla!!! Läser matematisk filosofi (och gudavet teorier)på danska! All spormål går mig på nerverna!! Håller med dig, tur att måndag är snart slut!

2011-01-31 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: