He's baaack

Greger är tillbaka ( tror att jag har snott just Greger från någon annan, känns som nån tidigare döpt sin åkomma till Greger). Iaf tillbax till min Greger. Han är irriterad. Han tycker mitt bh-band skaver så förbannat på honom. Han sitter på framsidan av min axel. D tråkiga me Greger är att han är så jävla långsint. Även om jag gör som han vill så kan han inte släppa d utan fortsätter att störa sej. Jag har gått utan bh-band eller linne på mej nu hela veckan men han vägrar ge med sej. Jag vill inte behöva bedöva honom igen men snart finns det inget annat sätt för att få honom att glömma. Jag har ju ingen lust att låta honom hänka på dopet men det ser inte bättre ut än att han får följa med. Han gillar inte barn heller verkar d som. Bella slår till honom ibland å då blir han flyförbannad! Aja jag får ta ett snack me honom efter helgen. Blir d ingen ändring så måste vi nog separera för gott. Jävla surkart!


Kommentarer
Postat av: Helena

tyckte greger höll sig lugn och snäll på dopet! hoppas han flyttar snart :)



puss vännen!

2011-06-19 @ 20:33:21
URL: http://liteth.blogspot.com
Postat av: C

vilket fint dop jag såg på kort :) Belle e bra gullig alltså... mysigt.. puss tuss

2011-06-21 @ 11:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: