Del 2

Bella är nattad.

Det var många olika figurer på festen.



Pippi Långstrump och hennes hip-hopmorsa.




Arlene the indian.



"Att va söta men lika som bär vad är det å ha?!"



Lindsey som en av medlemmarna i superhjälte familjen.



Kidspic! Bella låg och snarckade tyvärr.



Godingar!!

Det är så kul att vi är sånt gott gäng och kan hitta på massa roliga saker med barnen.

På tisdag flyger alltså jag och B söderöver och det ska verkligen bli skönt att komma hem en stund. Bloggandet kommer det väl bli lite si och så med eftersom jag har tänkt att lämna datorn hemma. Men ett och annat mmsinlägg ska jag väl lyckas få till mellan plugg, släkt och utgång.

Laters!


Kommentarer
Postat av: Sannaa

Fy fasiken vilka goa kottar, de är ju så söta att man smälter! Bella passade perfekt som en liten clown och hennes päron var ju as grymma!! ;) PÖSS

2011-10-31 @ 16:30:51
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: C

Du e så fin tuss tycker jag :)

2011-11-01 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: