Härliga tider, strålande tider

Idag har det snöat heeeela dagen. Ser ut som snö, känns som regn...
Då tänker jag på våren och alla härliga saker som händer. Kanske en helg i Storborgar´n med Åsa och Göran, mor och bror kommer upp och hälsar på, jag och B åker hem över påsk och mitt fina fadderbarn döps, (Det är så roligt att få förtroendet än en gång.), jag å L åker till hufvudstaden och slår klackarna i taket med Sara, jag och M åker till portugal med härliga vänner, Nina kommer upp och hälsar på. Det händer så mycket trevligt så en dag av blötsnö kan jag klara av.
Nu längtar jag hem till onsdagsmys med M och enhilladas!

Min kontakt med omvärlden är inte helt återställd men jag hoppas att vi ska vara "up and running" imorgon. Tyvärr är ju ALLA kontakter borta så det blir ett arbete att snoka reda på alla igen. Men dom som det är meningen att jag ska ha kommer förhoppningsvis av sig själva å resten tar ju bara plats. Jag kommer ju ha samma nr så för er blir det ju intet nytt.



Kommentarer
Postat av: Systra di

Tycker mig se att du glömt "Syrran o A kommer upp i april"? ;)

Svar: Självklart! Men skrev bara upp de spikade eventen. =)
mia-maria

2013-01-31 @ 08:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: