Va händer här då??

Ja, Sigge sitter i gåstolen å bajsar misstänker jag. Dricker upp mitt kaffe innan jag suger tag i den godingen tror ja..
Bella har hoppat i prinsessklänningen och väntar in the Roche brothers för en liten bus el godisrunda. Hon tycker att både jag och Sigge ska va prinsessor åxå. jag ska absolut inte ha hornen jag köpte och Sigge ska inte ha clownperuken. Ingen får va nåt läskigt. Hon vill inte ens prata om hornen eller se peruken.


Här sitter han, pösmunken som säkert hans morfar skulle kallat honom. Som en gammal farbror i sin permobil.


Här är han iaf igår när vi provade out-fiten.


Annars har Bella varit veckans Vivaldi barn den här veckan. Fått ta me sej saker på sin bokstav, målat, mätt sej osv.


En sista glimt av flygresan. Sigge sträcker ut lite innan vi lyfter från Bromma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: