vi rer oss

I helgen var syster med barn här och vi fikk träffa lite A för första gången.❤️
Det var fullt upp men vi fikk lite kvällar att chilla på iaf.

Jag har åkt på världens brakförkylning. Susar runt med ett litet apotek i väskan och försöker självheala mej fram till helgen. För då är det idel roligheter. Jag och barnen ska klippa navelsträngen över helgen efter att vi suttit ihop i 2 veckor (mer än vanligt). Min sister from another mister och jag ska ses över lite mat och många glas vin. Det var så länge sen, jag kommer knappt ihåg hur hon ser ut.
På lördag ska jag och moder jord till Ullared. Härligt ska det bli!
Men först har vi den här veckan med....allt...Kan inte tänka för allt snor. Nu ska jag lägga barnen och sen mej själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: