Min hund kissade på sej för en sombrero

Mitt facebookande har tagit över mitt liv.
Jag anser mej inte addicted till faceandet men nu på morgonen hade jag inget för mej.
Och var finns det alltid rum för att slösa lite tid, jo på facebook.
Jag gick in lite försiktigt som vanligt å kollade va som hade hänt sen sist, kollade folks bilder mm.
Men från ingenstans gikk jag crazybananas och började kasta vattenballonger å sombreros på mina vänner, krama dom å bita dom, få gangsterryck när det blev error på Fanatsy prinsess quizet så ja inte fick veta om jag var törnrosa, askungen el Jasmin.
Mitt uppvaknade kom när jag hörde en liten vattenstråle bakom mej vid dörren.
Bingen hade suttit där och väntat och jag hade inte sett någonting.
Jag försummade min hund för en sombrero, älsklingen ligger å ser gozzig ut me sovmärken i ansiktet men jag sitter här å facear.
Jag slet mej iaf å gikk ut me lilleman så han fick kissa å bajsa klart. Men till och med då, när jag insåg va ja gett mej in i så skyndade jag mej å manade på honom så jag snabbt kunde komma in till mitt sex and the city quiz igen.



Nattiz kommer hem i helgen, kanske blir d ballej.



Kommentarer
Postat av: proppan

ja d e totalt livsfarligt d där facebook...kanske! sleepover i helgen da..vilken dag skulle vi träffa natalie?

2008-04-29 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: